مصاحبه آرشیو خبر ها
باید در این بازی بهتر کار می کردیم

باید در این بازی بهتر کار می کردیم

مکس الگری به تیم میلان به دلیل قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا تبریک گفته ولی معتقد است شاگردانش باید در طول 120 دقیقه نمایش بهتری از خود ارائه می کردند.

 

بازی سوپر کاپ ایتالیا نیز سرانجام برگزار شده و در نهایت این تیم میلان بود که در ضربات پنالتی موفق شد یوونتوس را شکست دهد. جورجو کیلینی برای یووه گلزنی کرد ولی در همان نیمه اول جاکومو بوناونتورا بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت بیانکونری همانند سال 2014 که در شهر دوحه برابر ناپولی در پنالتی ها شکست خورده بود، جام را از دست بدهد:

 

ما همه کار کردیم تا بازی به ضربان پنالتی کشیده نشود. بعد از گل کمی عقب نشستیم که همین باعث شود روند بازی تغییر کند. اگر این بازی در سری آ برگزار می شد، سرنوشت آن را اتفاقات مشخص می کردند ولی این سوپر کاپ بود و تکلیف آن در ضربات پنالتی معلوم شد. ما در این فصل بازی های زیادی انجام داده ایم و خستگی می تواند مشکل ساز شود. متاسفانه ما در این بازی دو تعویض اجباری داشتیم.

 

صحنه مشکوک به پنالتی در وقت اضافه؟

 

به طور قطع آن صحنه پنالتی نبود و ما باید در طول 120 دقیقه بهتر کار می کردیم.

 

الگری ادامه داد:

 

میلان در این بازی موقعیت زیادی خلق نکرد ولی من باید به آنها به خاطر این بازی قدرتمندانه تبریک بگویم. ما دو بار در دوحه شکست خورده ایم و امیدوارم دیدار سوم شرایط بهتری داشته باشد. البته ما ترجیح می دهیم این بازی را در تابستان انجام دهیم تا اینکه در دسامبر بازی کنیم.

 

مربی یوونتوس در پایان نیز گفت:

 

با این حال واقعیت همانند گذشته است، ما هنوز در صدر جدول رده بندی سری آ قرار داریم، در گروهمان در لیگ قهرمانان صدر نشین شدیم و در جریان بازی امروز هم شکست نخوردیم، هر چند که در پنالتی ها این اتفاق رخ داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: